Adakah Mata aku ok?????

Bagai nak menangis aku dibuatnya.Pastinya ada sesuatu dalam gambar nie apakah ia



Biasanya gambar sebegini akan dikeluarkan oleh surat khabar Borneo Post setiap hari Jumaat. Mulanya susah untuk mempelajari melihat objek dalam gambar sebegini.Mengalir air mata (bukan air mata kecewa atau kegembiraan).. namun berkat kesabaran, ketekunan, dan kecekalan hati aku dapat mempelajari teknik melihat objek dalam gambar sebegini. Jadi kamu pun bolehlah mengalirkan air mata untuk melihat objek di dalamnya ... jawapan akan ku beri kemudian.... selamat mencuba ya. jadi boleh la aku menyiapkan cerita merapu aku hari ini sementara kamu fokus gambar nie... ha..ha... bagi yang bertuah dan betul menjawabnya akan ku beri award khas untuk anda..

26 Tukang Komen:

KhairiL's said...

x tau btul ke x

tp apa yg nmpk, ada byk jenis binatang dlm gmbr tu

May 30, 2009 11:56 AM  

cess..br mo jadi yg petama! tepi skit khairil..p cuci mate kamu dl..aku dh tau jwpnnyee..aku rasa ikan flower horn! Betui x aruan??

May 30, 2009 12:00 PM  
babymiLosh said...

haiyok2...
da dekat 121 jam mengadap..

naik juling da mata..
menagpakah nggak nmpk apa2?
fokus...fokusss... haishhhh~

May 30, 2009 12:06 PM  

arrrrrrrrrrr.huruf M?

hee~

May 30, 2009 12:59 PM  

nampak muka orang banyak2.er err

May 30, 2009 1:16 PM  

aku pernah cuba ni dulu

May 30, 2009 1:24 PM  
FarHa said...

tak nak tgk!! pening huwaaaa (memangis)

May 30, 2009 1:31 PM  
AiE bAhRi said...

Test mata nk buat spek pon tak susah camni..he3

Pening kepala dah ni.

May 30, 2009 1:55 PM  
joegrimjow said...

waaa
ape ni?
xnampak ape2

May 30, 2009 2:53 PM  
Masy said...

dlm mejalah APO? pon suke wat camni. sampai juling2 mata nk dptkan imej sbnr. hahah

May 30, 2009 3:57 PM  
~ain~ said...

isk~ smpai berair mata..
tp, nmpak cam gmbar kuda la..
tol ke??

May 30, 2009 4:14 PM  
||alis|| said...

jawapan: 2 stallion 1 kepala naga.

masa saya sekolah rendah cina, wajib beli majalah rampaian untuk latih tubi, tgh2 muka surat mesti ada pic cam nih.

petua: fokuskan 2-2 bola mata ke tengah mengadap pic ini, insya'allah mesti dapat lihat.

May 30, 2009 4:44 PM  
asis said...

cam ade 4 orang..
bersenam..hek

May 30, 2009 5:07 PM  
Azure said...

gambar kuda.. siap 3D lagi

May 30, 2009 6:46 PM  
~wAniE~ said...

x mau tgo..bukan sakit mata tp sakit aty coz x dpt teka...hahahahahh

May 30, 2009 6:50 PM  
~wAniE~ said...

x mau tgo..bukan sakit mata tp sakit aty coz x dpt teka...hahahahahh

May 30, 2009 6:51 PM  
miss izan said...

arghhhhhhhhhh...
juling!
huhuhuu

May 30, 2009 9:05 PM  
ayong said...

walah!
tak nmpk pape..
haha..
adakh tgh pnt?

tataw le.
:P

May 30, 2009 10:13 PM  
-WaN- said...

selama 22 thn aku ido,aku tak pernah dpt lihat imej disebalik gmbr cam ni..huhu

May 31, 2009 12:22 AM  
Aizat said...

OHOHOHOHO!!!!

AQ NAMPAKKK!!!!OHOHO! Sronkok gilerr dpt nkpak jgk at last..!!

aq nampak gambo kude tengah posing gitu!

mcm ala2 tgh lari, tapi die nmpak orang amik gambo die, so die mcm posing lari gitu,,

haha

May 31, 2009 3:22 AM  
xuen adyla said...
Hariszzz said...

best n menghiburkan! chaiyo lah!

June 01, 2009 1:29 AM  
farhana said...

macam gambar kapet x basuh bape bulan..
;D
hoho entahla

June 01, 2009 8:48 AM  
nuyuljana said...

aku pening.

aku nampak orang sedang berjalan dalam barisan dan menjinjing barang di atas kepala.

he he.

June 01, 2009 9:48 AM  
milimilo said...

berdarah mata aku tgok gamba nih..macam ular je..geli kot..

June 02, 2009 1:26 PM  
[Q.e.M.a] said...

hadoi~
saket mata la
mende ape nih?

June 03, 2009 4:20 PM