Haram Kahwin Ke?


Gambar hiasan aje

Seorang wakil pejabat agama datang. Lalu ini perkataan yang dilafazkan kepada semua lelaki yang ada di situ "Haram Kahwin satu pejabat". Pekerja lelaki dan wanita yang berkerja dipejabat itu terpinga-pinga. Confused semua warga di pejabat itu. Kalau anda di situ bagaimana?

39 Tukang Komen:

dark said...

har!har!har!
maunye x haram~
klu dh satu pejabat tu 16 org laki pompuan..kite kawen ngan semua tu..adess..
hahahahaha!!
``haram kawen 1 kampung~``
kah!kah!kah!

June 22, 2009 5:25 PM  
mamai said...

kurang jelas tu hehehehe.....mmg haram kawin satu pejabat tapi kalu satu ornag okay kot

June 22, 2009 5:33 PM  
KhairiL's said...

haram sbb satu pejabat tu suma laki

June 22, 2009 5:35 PM  
KhairiL's said...
QueenWizza said...

ni mcm kes haram kawen 1 kampung tu kot hehehe

June 22, 2009 5:47 PM  

mane boleh kawin lebih 4 org kalo laki..hihikk..satu pejabat,lagi la

June 22, 2009 5:59 PM  
naDDy said...

haram kawin sebab sume lelaki...

dan

haram kawin sebab satu pejabat tuh..ramai gila..kuota 4 je...

June 22, 2009 6:15 PM  
MeFrEe said...

wait, meaning kawin dgn that person kerja satu pejabat or ...?? specific skit..haha

June 22, 2009 7:29 PM  

.satu pejabat?
.pejabat tu pmpuan ke lelaki?
.hahahaha~

.mne leh kawen satu pejabat!
.klu sume dlm pejabat tu pompuan skalipun, plng byk pun leh kawen 4
.klu nk kawen yg laen, kene cerai satu2
.hehe :P

June 22, 2009 8:17 PM  
anaklaut said...

hehehe...anaklaut pun konpius dengan entri ni kapten.

June 22, 2009 8:20 PM  
lalink7 said...

nak komen cincen tue..
waduh2..shantek bangett...

hehe..mungkin pekerja lelaki dan pekerja perempuan itu adik beradik yang tak dapat diketahui oleh mereka-mereka dan mereka sendiri..

hehehe..

June 22, 2009 8:47 PM  
SRISUFI said...

Ehem..ehem...cantiknya cincin...

hehehe...kawin pun dah buat orang kompius bro...petak kepala..

June 22, 2009 9:04 PM  
Dhada said...

Kalau sy berada disitu, sy bt dunno ja . lalalala

June 22, 2009 9:22 PM  
aduka said...

haha.. stuju ngn kata dark

=P

June 22, 2009 9:39 PM  
HatiBudak said...

gua ingat nk jumpa ustaz lu tue...

June 22, 2009 9:40 PM  

dia takut aweknya kat pejabat tu korang rampas kot


hahahaha

June 22, 2009 9:45 PM  

iyeke haram?ikut fatwa mn nyer...
mcm x caya ajer...

June 22, 2009 9:49 PM  
miss izan said...

haram? nape plakkkkkkk...

June 22, 2009 9:51 PM  

..kalau dah satu opis tuh ada 5 laki nak kawin ngan 2 pompuan, haram ler jadinya..

June 22, 2009 10:05 PM  
asked said...

kalu aku ade kat situ~~
aku akan buat mcm ni~

(ketok pale wakil pejabat agme tu dgan tetikus)

pastu ckp..
jgn bisng r,,org nk buat keje~

June 22, 2009 10:23 PM  
GRuNGe said...

Wakakaka, satu pejabat. Manaleh kahwin. Kahwin sesama manusia boleh kut. Kapten, kau memang ada jer idea. Btw kapten, thanks kongsi idea for my entry dekat komen. Jasamu ku kenang dan ku hargai.

June 22, 2009 10:30 PM  
tuntung said...

err..dah xpaham~nak buat pe lagi?

buat2 blur je r~

tuntungkita.blogspot.com

June 22, 2009 11:47 PM  
ezzati said...

tau dhh..kan leh kawen sorang jerk..mana leh kawen rmai2 stu pejabat

June 22, 2009 11:55 PM  

jap..jap..aku bukan tak leh nakjwb soklan ni...cume ramai sgt dah bg jwpn cam jwpn aku...hehehhe

June 23, 2009 12:02 AM  
xuen adyla said...

ye ke
tak tau
lantas diam

June 23, 2009 12:21 AM  

hehe.. sama citer cam haram kawin satu kampung la ni.hehe

June 23, 2009 12:24 AM  
ticnube said...

eh jap..jap...ntry nih mmg pendekk ke...? ke aku je yang tak leh tgk..ke still loading...anyway.. aku ske rings tuh...muahaha...:(

June 23, 2009 8:43 AM  
oMMy fiRuz said...

lawak la..seb baek mcm penah dgr statement neh..
ko dah berkenan kat opismate ko ke??? :P

June 23, 2009 9:32 AM  
nuyuljana said...

hehe.

aku penah dengar gak.

lg 1, haram kawin 1 kampung.

:)

June 23, 2009 9:52 AM  
anonymous said...

ceit.. baca 18 kali baru phm

June 23, 2009 9:59 AM  
reen said...

cnpius la...mau frust giler..dh stngah mati bcinta cintun ngn mamat 1 opis ttiba je ad orng kata cm tuh!!!huhuhu...

June 23, 2009 11:47 AM  

duk diam je,huhu
same je la kan haram kawen ngan 1 kampung...

June 23, 2009 1:09 PM  
babymiLosh said...

huuuu~~~

kalau dah 1 pejabat 100 org,, mmg la haram nak kawen semua.. ngeh3...

June 23, 2009 1:17 PM  
Fadhlah said...

mmg la haram kawin satu pejabat...gila ko...islam nie kawin 4 jerk..mana ble kawin satu pejabat...klu berani cuba la...

June 23, 2009 3:47 PM  

Hehhe...sbb overlimit kot nnti. ye lah, klo ppuan dlm tuh ade 20 org...xde melebihi tuh....kehkehkeh

:P

June 23, 2009 3:54 PM  

kawen?memang la tak haram..tp kalau dah sekampung~lalalala

June 24, 2009 5:44 AM  
mo0ney said...

kalo 1 pejabat tu xlebih 4 org pompuan ok kot.tp kalo lebih memng haram!hahaha

June 24, 2009 8:58 AM  
akma said...

walae....
ayt power jer..hihi..
i thgt ur gf maaa..ngehee...

June 25, 2009 3:43 PM