Pemenang Kuiz Apa Hakku.....

Jawapan kepada soalan kuiz2 ada didalam puisi ini

******************************************************************

Apa Hakku?

Kiriman: Santoso Arief

Berhak kah aku mencintai dia ?

Bila aku bukan siapa - siapa.

Berhak kah aku memiliki dia ?

Bila aku bukan siapa - siapa.

Berhak kah cemburui dia ?

Bila aku bukan siapa - siapa.

Lalu apa hak ku ?

Mungkin cuman satu

Memimpikannya....

dengan memimpikanya

ku berhak segalanya.

namun itu hanya mimpi.

************************************************

Dengan ini diumumkan tiada pemenang bagi kuiz tersebut.

Namun setelah berbincang dengan rakan-rakan nama-nama berikut dipilih untuk menerima saguhati mesteri.

Sila majukan Nama Penuh, Alamat dan no telefon untuk urusan Pos. Sila emailkan ke alamat haruantasek@gmail.com.

Pemenang saguhati dipilih berdasarkan 5 perserta terawal tahniah:....

emma

ayong

Mr PenyuBiru

KhairiL’s

Monkey D Luffy


17 Tukang Komen:

ayong said...

wahh! dapat saguhati pon saguhati la..
terkejoot nye!!!!!!!!! hee~ thanx2!

June 13, 2009 3:57 PM  
asis said...
emma said...

huh??
macam x percaya je

June 13, 2009 4:32 PM  
KhairiL's said...

mcmm x caya gk
walupun jawapan langsung x btul
tp still dpt sagu hati

thnx ya...nnt antar emel

June 13, 2009 5:25 PM  

alamak....
naper wa xtau ader contest????
cis!!!
haruan, wat contest lagik!!
nk menang!!!!

June 13, 2009 5:34 PM  
GRuNGe said...

Wah, tidak adil. Aku masih nak hadiah Kapten. :P

June 13, 2009 5:55 PM  
Precious said...

Ek elehhh ... haku balik kampung, baru ko wat kuiz. Melepas ler ...

June 13, 2009 5:59 PM  

aiseh,tak dapt pulak

June 13, 2009 6:18 PM  
aleena said...

alaaa nape wat contest time xon9:P

miss da contest nie..

June 13, 2009 7:10 PM  
anak laut said...

buat la lagi..teka teki tu...............!!

June 13, 2009 8:46 PM  

aku dah agak dah jwapannya "mimpi" . saje aku taknak teka pasai aku taknak menang, aku nak hadiah saguhati je.hehe..

thanks by de way. sepantas kilat aku emel address aku.hehe

June 13, 2009 8:53 PM  

waa.. ade hadiah.. kenapa 2 3 hari ni semua orng murah hati, baik hati, baik je ni... aku pun nak hadiah sempena besday aku.. huhu.. ;p

June 13, 2009 9:03 PM  

adeyh....nape kuiz nie ade time aku tgh bz??
\huhuhu~

xpe2.. congrate to all winners!!

June 13, 2009 9:20 PM  

haaa da taw da pe hadiah saguhati 2..
nk taw??
sngje...
kuih sagu n hati ayam gorengje..hihihi
msih berminatke wahai warga2 tukang jwb??
ngee~

June 14, 2009 12:32 AM  
babymiLosh said...

alohhhhhhhhh.... da 2 hari x on9! haishhhh~~ melepas2... bila next quiz? huuuuuu~~~

June 14, 2009 6:30 AM  
D'Rimba said...

Mendalam ke dasar yang dalam.............

June 14, 2009 6:58 PM  

hadiah saguhati dah sampai!! many thanks haruan tasek. i laik adiah tu!! err.. maksud aku, anak² aku suka adiah tu.hehe

June 20, 2009 12:58 PM